Pořádáte akci v Praze?
Vlastníte firmu a hledáte prostory pro uskutečnění nějakého semináře? Chcete uspořádat firemní večírek jako poděkování zaměstnancům nebo klientům? Ať už je důvod pořádání události jakýkoliv, je třeba si uvědomit několik bodů. Promyslete si je ještě před tím, než kontaktujete správce pronájmu prostor.
Velikost akce
Počet pozvaných hostů i charakter konání akce je důležitý. Dle počtu lidí zamluvte příslušně velký sál nebo salonek. Budete potřebovat ozvučení či hudební doprovod? Pokud půjde o školení, jistě vám přijde vhod dataprojektor, popřípadě flipchart.
Coffee break
V kolik hodin se bude vaše akce odehrávat? V dopoledních hodinách je vhodné zajistit hostům malé občerstvení typu coffee break, tedy horký nápoj a například sladké pečivo. Jednak budete mít čím vyplnit pauzu mezi školením, a rovněž tím potěšíte všechny milovníky kávy.
Parkování
Zejména při větším počtu pozvaných lidí je důležité zajistit hostům parkování. Pokud správce prostor nebude mít potřebnou kapacitu k dispozici, měl by vám pomoci s hledáním nejbližších parkovacích prostor.
Konferenční sály
Máte jasno ve svých požadavcích, nebo máte nějaké dotazy? V Hotelu Belvedere vám rádi poradí. Uspořádat zde můžete malé, střední i velké akce a díky jeho poloze v centru Prahy nebudou mít vaši hosté potíž s dopravou. Samozřejmostí pro zdejší konferenční prostory je i vysokorychlostní Wi-Fi.
Napsat komentář